Tuesday, April 18, 2006

Ignore me.

aku tak tahan lagi ah dgn si Sirjit sial nie.
Pkl 6.05 baru dier start email aku changes.
Besok send file for print, besok ptg nak?
Boleh gitu, bapak dier nyer printing co. ker dier ingat.

Aku hantar artwork utk dier check dari pkl satu TADI.
skrg baru dier check lah...
SKRG TAU.
BARU MASOK BILIK, mintak TUKAR LAYOUT.
ko tak rasa, dier patot disepak?

I think she is on the verge of causing my co-worker to have a breakdown.

Aku rasa dier sengaja carik pasal ah.
seriously, smlm dier 'tahan' aku sampai pkl 9 mlm.
Nari, tak tahu lah sampai bila nak tahan.

Hantar aku email tarok dat RED exclamation konon.
Abeh aku tunggu kau mcm nak giler.. tunggu reply. tunggu approval.
abeh ko 'press' aku utk benda tu, PADAHAL kau tahu tau.
yg aku ader benda lain yg URGENT nak kena buat..
Takper... ko kejar aku.. mcm anjing rabies.
aku dah kasi.. Sampai skrg aku tak dpt reply.
Nanti tiba2, kau ckp. HANTAR PRINT NAK BESOK? aku kasi kau penampar dgn terajang, biar remok kau peh gigi.

Betina Jahanam.

No comments: